یکی از دستگاه های کاربردی و پرمصرف در پزشکی انواع دستگاه ساکشن می باشد که برای استفاده در منازل، بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب ها کاربرد زیادی دارد. درکارخانه های تولید کننده انواع آن را با کیفیت مرغوب و طبق استاندارد تولید و ارائه می کنند. قیمت روز دستگاه ساکشن خانگی در ایران با توجه به کیفیت، برند، نحوه خرید و فروش و … متفاوت می باشد.

قیمت روز دستگاه ساکشن خانگی hsp در بازار ایران

فروشگاه اینترنتی دستگاه ساکشن خانگی با قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی دستگاه ساکشن خانگی با قیمت مناسبانواع ساکشنهای یوول ساخت کمپانی یوول چین دارای ظرفیت مکش بالا، فشار منفی مؤثر، ظرفیت ذخیره بمناسب و کم صدا هستند و توسط شرکت های بازرگانی وارد کشور شده و با توجه به کارایی و عملکرد فوق العاده و کیفیت بالا از فروش خوبی برخوردار است و مشتریان زیادی دارد.

فروشگاه دستگاه ساکشن یوول انواع آن را برای مصارف و کاربردهای مختلف به صورت حضوری و یا غیر حضوری در اختیار مشتری قرار می دهد. امروزه با توجه به دسترسی قشر زیادی از مردم به اینترنت و فضای مجازی خرید و فروش اینترنتی رشد چشمگیری داشته است و مشتریان زیادی استقبال می کنند.

برای خرید انواع ساکشن خانگی می توانید با کارشناسان این شرکت از طریق تماس تلفنی و یا اینترنتی در تماس باشید و مشاوران راهنمایی های لازم را در مورد نحوه خرید و مشخصات دستگاه در اختیار شما قرار می دهند. قیمت ساکشن خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به مواردی مانند: نوع، برند، شرکت تولیدکننده، کیفیت، نحوه خرید و فروش، کشور سازنده و …  اشاره کرد.

قیمت دستگاه ساکشن خانگی در ایران

قیمت دستگاه ساکشن خانگی در ایراننگهداری بیمار در منزل مستلزم داشتن وسایل و امکانات پزشکی می باشد که یکی از وسایل مورد نیاز برای بیمار دستگاه ساکشن می باشد که کارایی و عمکرد بسیار خوبی برای بسیاری از بیماران دارد و در انواع مختلف در بازار موجود است. دستگاه ساکشن خانگی برقی برای بیمارانی که به علت ترشح و تجمع خون، عفونت در مجاری تنفسی و عدم توانایی در دفع این مایعات امکان خفگی در آن ها وجود بسیار مناسب است.

این دستگاه شامل پمپاژ برقی الکترونیکی بوده که می تواند انواع مایعات ترشح شده در گلو را خارج سازد و در داخل مخزن شیسشه ای ذخیره نماید. بهترین دستگاه ساکشن معمولا دارای پیچ تنظیم قدرت مکش می باشد که شما می توانید مناسب با وضعیت بیمار قدرت مکندگی دستگاه را تنظیم کنید همچنین دارای فیلتر بوده که مانع از ورود  ترشحات و مایعات به داخل دستگاه می شود.

در هنگام خرید ساکشن خانگی باید به نکات زیر توجه نمایید:

  • کیفیت موتور و ظرفیت مکش آن متناسب با کاربرد مورد نظر باشد
  • قابلیت استریل شدن بدنه و لوله های رابط
  • جنس مناسب لوله های رابط
  • حجم مخزن ذخیره
  • میزان صدا و لرزش دستگاه
  • ظرفیت و توان خروجی بالا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

قیمت ساکشن خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به مواردی
مانند: نوع، برند، شرکت تولیدکننده، کیفیت، نحوه خرید و فروش، کشور سازنده و
…  اشاره کرد.

دستگاه ساکشن پزشکی خانگی با گارانتی

دستگاه ساکشن پزشکی خانگی با گارانتیدستگاه ساکشن همان طور که از اسمش مشخص است با استفاده از پمپ مکش و ایجاد خلاء فشار منفی ایجاد نموده و مایعات و هوا را به داخل خود می کشد و در مخازنی که در دستگاه وجود دارند نگهداری می نماید. این دستگاه در بیمارستان ها، مطب ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد دستگاه ساکشن پزشکی چیست؟

  • جمع آوری خونابه
  • خارج نمودن محلول شستشو از محل زخم
  • انجام حجامت
  • خشک نگه داشتن محل خونریزی
  • جمع کردن ترشحات مخل در تنفس و …

فروش عمده دستگاه ساکشن با برند معتبر داخلی و وارداتی و با کیفیت عالی در همین شرکت صورت می گیرد که در خرید و فروش هایی که به شکل کلی انجام می شود قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد همچنین مشتری استقبال بهتری می کند.

ساکشن میکرودرم خانگی برای پاکسازی و جوان سازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای سری ساکشن مختلف برای نواحی و قسمت های مختلف صورت می باشد. با این وسیله می توان تخلیه جوش صورت را به آسانی انجام داد و یک روش غیر جراحی و حداقل  تهاجمی است.

عرضه کننده دستگاه ساکشن ایرانی با بهترین کیفیت

عرضه کننده دستگاه ساکشن ایرانی با بهترین کیفیت دستگاه ساکشن دارای انواع مختلفی است و از نظر میزان خلایی که ایجاد می کند به سه دسته تقسیم می شود که عبارت است از:

  • دستگاه ساکشن با خلاء بالا: که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود.
  • دستگاه ساکشن با خلاء متوسط: برای استفاده در مطب ها می باشد.
  • دستگاه ساکشن با خلاء پایین: برای کاربردهای خانگی مناسب می باشند.

این دستگاه ها به صورت ثابت و یا سنترال می باشند که درای پمپ خلاء مرکزی هستند و مخزنشان ممکن است یک یا چند بار مصرف باشد و یا به صورت پرتال باشند که قابلیت جابجایی نیز دارند. کارخانه دستگاه ساکشن با استفاده از پیشرفته نرین تجهیزات و بهره وری از افراد متخصص و طبق استانداردهای لازم انواع آن را تولید و پس از بررسی نهایی کنترل کیفیت برای فروش روانه بازار می کند. دستگاه ساکشن ایرانی تولید شده در کارخانه های کشور از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و با قیمت بسیار مناسبی در مراکز خرید معتبر به فروش می رسد.

خرید ساکشن خانگی hsp تک پمپ

خرید ساکشن خانگی hsp تک پمپیکی دیگر از برندهای معتبر ساکشن که امروزه استفاده کاربرد زیادی داشته و از کارایی و عملکرد بالایی برخوردار می باشد، ساکشن خانگی hsp که با استفاده از تجهیزات مدرن و طبق استاندارد در کارخانه تولید می شود. این محصول با توجه به مرغوب بودن و داشتن قیمت بسیار مناسب، طرفداران زیادی داشته و از فروش بالایی برخوردار می باشد. این ساکشن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

انواع دستگاه ساکشن بیمار برای جراحی

انواع دستگاه ساکشن بیمار برای جراحیدستگاه ساکشن یکی از وسایل ضروری و مهم اتاق عمل می باشد که در موقع جراحی باید دو منبع ساکشن یکی برای بیهوشی و دیگری برای عمل جراحی وجود داشته باشد همچنین وجود این دستگاه برای اتاق بیهوشی و بخش مراقبت های ویژه و سایر بخش ها در بیمارستان لازم می باشد. این وسیله با استفاده از تکنیک های مختلف مکانیکی و الکترومغناطیسی عمل می کند. ساکشن برای تخلیه کردن مایع مغزی نخاعی از بطن، گرفتن تومور در طول برداشتن و … کاربرد فراوانی دارد.

انواع ساکشن عبارت است از: نوع ثابت یا سانترال: در دو نوع دارای مخزن یکبار مصرف و مخزن چند بار مصرف و نوع دیگر پرتال که قابلیت جابجایی دارد و از لوله های رابط و مخزن یک بار مصرف تشکیل شده است.

1 دیدگاه

  • درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *