فروش اینترنتی دستگاه ساکشن تک شیشه با قیمت فوق العاده موجب شده تا مشتریان بتوانند در سریع ترین زمان و با هزینه کمتری محصول را خریداری کنند. یکی از تجهیزات مهم بیمارستانی دستگاه ساکشن می باشد که می تواند در بهبود حال بیمار بسیار مهم باشد چون با این دستگاه می توان تمام میکروب ها و آلودگی ها را از بدن بیمار خارج کرد. فروش دستگاه ساکشن تک شیشه توسط سایت ما با بهترین قیمت انجام می شود.

فروش اینترنتی دستگاه ساکشن تک شیشه با قیمت فوق العاده

پخش کننده دستگاه ساکشن خانگی تک شیشه

پخش کننده دستگاه ساکشن خانگی تک شیشهپخش کننده دستگاه ساکشن خانگی تک شیشه با تمام توان و تلاش خود سعی می کند نمونه های مختلف محصول را با کیفیت بالا عرضه کند. این دستگاه تمام مواد زائد، عفونت و خونابه را از بدن بیمار تخلیه می کند. با توجه به این که دستگاه برای خارج کردن عفونت کدام قسمت بدن استفاده می شود دارای قدرت متفاوتی می باشد. به عنوان نمونه دستگاه ساکشنی که برای خارج کردن عفونت گوش به کار می رود با دستگاه ساکشنی که برای تخلیه عفونت شکم استفاده می شود متفاوت است و قدرت هر دو دستگاه با هم فرق می کنند. ساکشن ها با توجه به حجم کار به دو صورت یک شیشه ایی و دو شیشه ایی در بازار یافت می شوند.

دستگاه ساکشن تک شیشه ایی برای نقاطی از بدن که نیاز به قدرت زیادی ندارد استفاده می شود مانند گوش، ریه و قسمت هایی که بافت نرم دارند اگر در این قسمت ها از دستگاه با قدرت بالا استفاده شود باعث ایجاد مشکلاتی برای بیمار می شود بنابرین برای هر قسمتی باید دستگاه ساکش مناسبی استفاده شود. 

دستگاه ساکشن دو شیشه ایی برای قسمت هایی از بدن که عفونت شدید می باشد استفاده می شود مانند عفونت شکم، این دستگاه می تواند در کمترین زمان عفونت را از شکم بیمار تخلیه کند. علاوه بر این شیشه های دستگاه قابلیت شست و شو و استریل شدن هم دارند و می توان با محلول فرمالین آن را استریل کرد.

علاوه بر این شیشه ی دستگاه در مقابل دمای بالا مقاوم می باشد و از ترکیب شدن با مواد شیمیایی جلوگیری می کند. توصیه می شود برای استفاده از این دستگاه در منزل حتما با پزشک خود مشورت کنید.

خرید آنلاین دستگاه ساکشن تک شیشه با قیمت مناسب

برای خرید آنلاین دستگاه ساکشن تک شیشه با قیمت مناسب می توانید به سایت ما مراجعه کنید و بهترین محصول را تهیه کنید. این دستگاه با استفاده از پمپ مکش و با ایجاد خلاء سبب ایجاد فشار منفی می شود و مایعات و هوا را به داخل می کشد. از این محصول برای جمع آوری ترشحات و خون آبه ها در قسمتی که می خواهیم جراحی کنیم استفاده می شود تا بتوان محل را به راحتی جراحی کرد. این دستگاه یکی از وسایل ضروری برای اتاق عمل می باشد و در هر اتاق عملی باید دو دستگاه وجود داشته باشد یکی برای جراحی و یکی دیگر برای بیهوشی، همچنین این دستگاه باید در اتاق بیهوشی، عمل، اتاق بهبودی و مراقبت های ویژه استفاده می شود. تکنیک زیر برای انجام ساکشن وجود دارد :

  • جاروب کردن هوا
  • یونیزه کردن 

قیمت ساکشن دوشیشه با کیفیت در بازار

قیمت ساکشن دوشیشه با کیفیت در بازارقیمت ساکشن دو شیشه با کیفیت در بازار بسته به نوع برند، محل خرید، شرایط بازار متفاوت می باشد. برای انجام ساکشن باید به نکات زیر توجه کرد:

  • استفاده از روش استریل
  • بسته به نوع ترشحات و بر اساس تشخیص پرستار می توان از کاتتر سایز بزرگ برای تخلیه ترشحات استفاده کرد.
  • ساکشن نباید بیشتر از ۱۵ ثانیه طول بکشد و در صورت نیاز به ساکشن دوباره باید فاصله هر بار ساکشن بین ۲۰-۳۰ ثانیه باشد.
  • در مجموع کل ساکشن باید کمتر از ۵ دقیقه نشود.
  • قبل از انجام ساکشن باید تنظیمات ساکشن را انجام داد. 

آشنایی با دستگاه ساکشن پزشکی و کاربرد مختلف آنها

دستگاه ساکشن پزشکی در تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی یک ابزار ضروی و مهم می باشد و در صورت نیاز می توان با کمک آن تمام میکروب ها و آلودگی ها را از بدن بیمار خارج کرد. از کاربردهای مختلف این دستگاه ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای خالی کردن حفرات آبسه مفید می باشد.
  • برای برداشتن سریع محلول های شست و شو از ناحیه زخم استفاده می شود.
  • مشخص کردن محل خونریزی با خشک کردن آن
  • برای به حالت رساندن نعوظ حالت تناسلی مردانه، زنانه و پستان زنان
  • برای پاک کردن راه هوایی بیمار استفاده می شود.
  • برای انجام حجامت کاربرد دارد.
  • مکیدن بافت های نکروتیک و صدمه دیدن مغزی یا تومورهای نرم مغزی
  • برای تخلیه مایع مغزی نخاعی از بطن استفاده می شود.
  • کمپرس کردن رگ خونریزی دهنده
  • برای انتقال جرقه الکتروکوتر به قسمت خون ریزی 
  • کشیدن دود های حاصل کوتریزاسیون 

هر بیمارستان و کلینیک پزشکی که با بیماران مختلفی سر و کار دارند به خوبی می دانند که استفاده از این دستگاه یک امر ضروری و لازم می باشد عملکرد این دستگاه به این صورت است که با فشار منفی هوا را به داخل خود دستگاه می کشد و باعث مکش یا همان ساکشن خونابه و ترشحات می شود. یکی از نکات جالبی این دستگاه این است که می تواند با خشک کردن محل خون ریزی و تمیز کردن آن ها قسمت مورد نظر خون ریزی را به راحتی به پزشک معالج نشان دهد.

از انواع دستگاه ساکشن پزشکی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ساکشن دوار روغنی : این نمونه چون باعث ایجاد بخارات روغنی در بیمارستان ها می شود دیگر استفاده چندانی ندارد.
  • ساکشن دیافراگمی یا نوسانی: این نمونه سرعت و مکش پایینی دارد به خاطر همین برای قسمت های جزیی بدن استفاده می شود و برای عمل های جراحی سنگین نباید از این نمونه استفاده کرد.
  • ساکشن های سیلندر و پیستونی : این نمونه در دور بالا و پایین تولید می شود که از پیشرفته ترین و مدرن ترین ساکشن ها هستند که به ساکشن های خشک هم معروف اند.

برای ایجاد فشار منفی در این دستگاه ها از سیستم های مختلفی مانند پمپ های روغنی، سیلندرها که نیاز به روغن ندارند استفاده می کنند بعضی دیگر هم از اکسیژن متراکم در مخازن استفاده می کنند.

تولید کننده ساکشن بیمارستانی درجه یک

تولید کننده ساکشن بیمارستانی درجه یکتولید کننده ساکشن بیمارستانی درجه یک با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته سعی کرده محصولی کاملا مدرن را تولید و روانه بازار کند. تولیدی دستگاه ساکشن همزمان با پیشرفت دانش بشری سعی کرده محصولی فوق العاده را تولید و روانه بازار ها کند.

قیمت ساکشن تک شیشه بسته به کیفیت متفاوت می باشد. ساکشن تک شیشه ای ایرانی از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. 

نمایندگی دستگاه ساکشن شیشه ای در شیراز

نمایندگی دستگاه ساکشن شیشه ای در شیرازنمایندگی دستگاه ساکشن شیشه ای در شیراز بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت درب کارخانه عرضه می کند. تولید انواع ساکشن در ایران توسط کارخانه های مختلفی با بهترین کیفیت انجام می شود. ساکشن میکرودرم خانگی و ساکشن زنیت مد توسط سایت ما با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می شود. قیمت ساکشن جراحی بر اساس اندازه و قدرت دستگاه متغیر می باشد.

اگر به دنبال انواع ساکشن برقی هستید می توانید به این مجموعه مراجعه کنید و از مشاوران کارشناسان ما بهره مند شوید تا بتوانید بهترین محصول را تهیه کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *