دستگاه ساکشن دستگاهی است که همانند جاروبرقی دارای  ویژگی مکش است. این دستگاه عموما در بیمارستان ها و در اتاق های جراحی توسط پزشکان به منطور جمع آوری خون و … در حین عمل، برا دید بهتر و همچنین تمیز کردن محل مورد جراحی به کار گرفته می شود. 

دستگاه ساکشن با توجه به قدرت موتور، جنس دستگاه و… دارای قیمت های متفاوتی در بازار است. ارزانترین قیمت دستگاه ساکشن تک شیشه را می توان از نمایندگی های فروش تجهیزات پزشکی به صورت مستقیم و یا اینترنتی تهیه کرد. 

ارزانترین قیمت دستگاه ساکشن تک شیشه با کیفیت بالا در بازار

نمایندگی فروش دستگاه ساکشن تک شیشه در تهران

نمایندگی فروش دستگاه ساکشن تک شیشه در تهران

مهمترین ویژگی هایی که برای یک ساکشن خوب می توان در نظر گرفت عبارتند است از : 

1. یک ساکشن خوب باید دارای یک موتور قوی باشد تا از قدرت و سرعت مکش بالایی برخودار باشد. این ویژگی ها مخصوصا در عمل های جراحی که زمان بسیار مهم است اهمیت پیدا می کند.

2. جنس قطعاتی که در ساخت آن به کارگرفته شده است باید به گونه ای باشد که قابل ضدعفونی کردن باشد چرا که ساکشن ها مخصوصا آنهایی که در اتاق های جراحی به کار گرفته می شوند، چون در ارتباط با خون و عفونت های جمع آوری شده از بدن بیمار هستند بسیار آلوده می باشند و به شدت نیاز است که بعد از هر بار مصرف کاملا ضدعفونی شوند تا قابل استفاده برای بیماران بعدی باشند. 

3. یک دیگر از ویژگی های یک ساکشن خوب ظرفیت مخازن این نوع از محصولات هست، مشخص است که هرچه ظرفیت مخازن بیشتر باشد بهتر است که چرا که نیاز به خالی کردن زود به زود به منظور استفاده مجدد مخصوصا طی یک عمل جراحی ندارد.

4. ساکشن های خوب دارای صدا و لرزش پایینی هنگام کردن هستند.

5. هزینه تعمیر و نگهداری این نوع از کالا ها هم بسیار مهم هست، هرچه کیفیت دستگاه بیشتر باشد به طبع دارای خرابی های کمتری خواهد بود و در نتیجه هزینه نگهداری از آنها هم به صرفه تر خواهد بود. 

6.  دستگاه های ساکشن  دارای تاییدیه و استاندارهای جهانی به وضوح جز ساکشن های خوب محسوب می شوند، این نوع از کالا ها عموما توسط شرکت های تولید کننده شان، دارای گارانتی پس از فروش هستند که این هم یکی دیگر از ویژگی های یک محصول خوب است.

7. لوله های یک دستگاه ساکشن خوب عموما از جنسی است که پس از مدتی کار کردن روی هم تا نشده و باعث گرفتگی و عدم مکش مناسب دستگاه نشود. 

مشخصات فنی دستگاه ساکشن تک شیشه

 ساکشن ها با توجه به نوع کاربردی که دارند در انواع مختلفی ساخته می شوند که مهمترین نوع آنها ساکشن های بیمارستانی می باشد . در بیمارستان از این دستگاه ه،ا در موارد زیادی  استفاده می شوند که درزیر به پند نمونه از آنها اشاره می کنیم .

1. با استفاده از این دستگاه می توان با سرعت بیشتری محلول هایی را که به منظور شستشوی محل یک زخم استفاده شده است جمع آوری کرد.

2. در حین عمل هایی که بافت هایی از بدن جدا می شوند، برای مثال در برداشتن تومورها، غذه های سرطانی، این دستگاه نقش مهمی را در برداشتن قسمت های جدا شده و تمیز کردن محیط پیرامون محل برداشت بافت ها، ایفا می کند.

3. با استفاده از این دستگاه می توان محل دقیق خونریزی به منظور ترمیم محل مورد زخم را شناسایی کرد، بدین گونه که هنگام خونریزی و مشخص نبودن محل دقیق آن می توان با استفاده از این دستگاه همه خون های موجود را به سرعت جمع آوری کرد و محل دقیق خروج خون را تشخیص داد.

خرید انواع دستگاه ساکشن پرتابل با قیمت مناسب

خرید انواع دستگاه ساکشن پرتابل با قیمت مناسب

ساکشن ها بسته به نوع کاربردی که دارند در انواع مختلفی در بازار موجو هستند، برای مثال ساکشن های دوار روغنی و ساکشن های نوسانی و همچنین ساکشن های پیستونی سه نوع  مختلف از ساکنشن ها هستند.

ساکشن دوار روغنی به خاطر اینکه در هنگام کارکردن بخارات روغنی تولید می کند، برای استفاده در بیمارستان مناسب نیست، اما در فضاهای باز و همچنین در فضاهای بزرگ کارخانه جات با رعایت موارد ایمنی می توانند به کار گرفته شوند.

ساکشن های دیافراگمی هم به علت اینکه سرعت و قدرت مکش پایینی دارد در مواردی که نیاز به قدرت و سرعت بالای مکش نباشد مورد استفاده قرار می گیرند و ساکشن های پیستونی هم به علت اینکه دارای سرعت و قدرت مکش بالایی هستند جز پیشرفته ترین ساکشن های موجود در بازار محسوب می شوند که کاربردهای پزشکی فراوانی دارند.

قیمت ساکشن تک شیشه با تخفیفات ویژه در بازار

ساکشن ها از قطعات مختلفی مانند، موتور الکتریکی،  مولد فشار منفی، مخزن جمع آوری مایعات، فیلترهای تصفیه مانومتر و اتصالات انتقال دهنده مایعات و دود ها تشکیل یافته اند.

اگر به هنگام استفاده از ساکشن ها، دستگاه روشن نشود و یا دستگاه به نسبت قدرت موتوری که دارد مکش خوبی نداشته باشد و یا صدای دستگاه هنگام کار کردن بیشتر از ز حد معمول همیشه باشد و یا صداها غیر عادی تولید کند، حتما قطعات ساکشن با خرابی قطعات مواجه شده است، که باید حتما سریع مورد بررسی قرار گیرند تا از وارد آمدن فشار بیشتر به موتور دستگاه و در نتیجه از کارافتادگی آن جلوگیری شود. 

انواع دستگاه ساکشن پزشکی و کاربرد آن ها

انواع دستگاه ساکشن پزشکی و کاربرد آن ها

دستگاه ساکشن پزشکی یکی از انواع تجهیزات پزشکی است که امروزه به دلیل پیشرفت علم پزشکی و همچنین پیشرفت های چشمگیر در ساخت انواع دستگاه های مورد نیاز پزشکان در طرح های متفاوت به منظور مصارف گوناگون آن ساخته می شود.

امروزه وجود این نوع از دستگاه ها در  اتاق های بیهوشی اتاق های عمل و اتاق مراقبت های ویژه بعد عمل بسیار ضروری است،  هر چند که استفاده از این دستگاه ها عوارضی هم دارد اما می توان گفت که عمل های جراحی بدون حضور این دستگاه ها بسیار دشوار هست.

البته سازندگان تجهیزات پزشکی همیشه در تلاش اند که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا دستگاه هایی را بسازند که استفاده از آنها کمترین عوارض را برای بیماران و البته پزشکان داشته باشد.

ساکشن تک شیشه برقی، ساکشن دوشیشه بلند از جمله محصولات تولیدی دستگاه ساکشن هست که کاربردهای فراوانی در بیمارستان ها و… دارند 

تولید کننده ساکشن بیمارستانی درجه یک

تولید کننده ساکشن بیمارستانی درجه یک

فروش ساکشن تک شیشه در کنارانواع مختلف این محصول مانند دستگاه ساکشن دوشیشه ای از طریق نمایندگی های فروش و فروشگاه های تجهیزات پزشکی به صورت مستقیم و اینترنتی  انجام می گیرد.

قیمت ساکشن جراحی با توجه با کیفیت و نوع محصول در بازار متفاوت است. خرید ساکشن شیشه ای در نوع های متفاوتی که از آن در بازار موجود است، بسیار مورد توجه بیمارستان ها و مراکز درمانی است. 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *