امروزه چاقی و افزایش وزن به یک دغدغه همگانی تبدیل شده است. اکثر افراد از چاقی و وجود توده های چربی در زیر پوستشان ناراضی هستند. برخی چربی ها با رعایت رژیم غذایی و ورزش باز همچنان سرسختانه در برابر آب شدن مقاومت می کنند و در این جاست که لیپوساکشن به کمک افراد می آید. دستگاه لیپوساکشن جدید برای از بین بردن چربی ها به وسیله عمل جراحی بهترین راه برای حذف چربی های مقاوم است. عرضه دستگاه لیپوساکشن جدید کار را بسیار برای پزشکان راحت تر کرده است.

مشخصات فنی دستگاه لیپوساکشن جدید

پزشک متخصص جراحی پلاستیک در عمل لیپوساکشن از لوله یا بهتر است بگوییم دستگاهی برای تخریب و تخلیه چربی ها استفاده می کند. طرز استفاده از دستگاه های قدیمی این گونه است که پزشک باید دقت بسیار زیادی داشته باشد که این دستگاه فقط بافت چربی را تخریب کند. پزشک متخصص این دستگاه را به صورت ضربه ای تکان می دهد و به بافت چربی ضربه میزند. این کار بسیار خسته کننده و انرژی بر است و کار پزشک را با زحمت بسیاری همراه می کند.

اما دستگاه لیپوساکشن جدید از ویژگی بسیار کاربردی جدیدی بهره مند است. و آن قابلیت ضربه زدن خودکار است. این دستگاه امکان حرکت لرزشی و ضربه ای و چرخشی دارد؛ به صورت خودکار روی بافت چربی ضربه میزند و با حالت چرخشی باعث تخریب چربی ها می شود. این دستگاه بسیار کارآمد بوده و باعث می شود پزشک تمام تمرکز خود را روی محل چربی ها و چگونگی تخلیه آن ها جمع کند. پزشک در نهایت اندام صاف تر و با عیب و نقص کمتری به شما ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی فنی آن می توان به نگهداری و محافظت از بافت های دیگر با استفاده از آب نمک توسط این دستگاه های جدید اشاره کرد. این دستگاه در حین کار آب نمک را برای محافظت از تخریب دیگر بافت ها به کار می گیرد. دستگاه های قدیمی فاقد این ویژگی بودند.

تولید کنندگان دستگاه لیپوساکشن درجه یک

تولید کنندگان دستگاه لیپوساکشن درجه یک آپشن های جدیدی به آن اضافه کرده اند که این آپشن ها هم باعث راحت تر شدن کار پزشک شده اند و هم باعث بی عیب و نقص تر شدن نتیجه کار شده اند. این گزینه ها باعث شده اند تا عوارض ناشی از عمل لیپوساکشن برای بیماران به حداقل برسد و بعد از عمل نیز اندام زیباتری داشته باشند. قیمت روز دستگاه لیپوساکشن با توجه به آپشن های به روز شده و افزایش کارایی و کیفیتی که پیدا کرده؛ محاسبه و ارائه شده است. این قیمت گذاری توسط شرکت های تولید کننده آن به صورت استاندارد انجام گرفته است.

1 دیدگاه

  • Hi,

    suctionsale.ir is only listed in a 8/10,000+ Directories

    We have a black friday deal going on at the moment to get your website listed in all 10k+ for $19.95

    Visit us on DirectoryBump.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *