دستگاه ساکشن یا مکش دستگاهیست که وظیفه اش تخلیه خونابه، عفونت و مواد زائد از بدن بیمار است. این دستگاه توسط پمپ مکش و ایجاد فشار منفی، هوا و مایعات را به درون می کشد و در انواع جراحی ها کاربرد دارد تا با تخلیه ترشحات و خونابه ناحیه جراحی را برای دیدن بهتر پاک می کند. اما این دستگاه های ساکشن با توجه به کارایی در نقاط مختلف بدن قدرت متفاوتی دارند. این دستگاه ها در دو نوع تک شیشه و دو شیشه حجم تخلیه متفاوتی دارند. خرید دستگاه ساکشن دو شیشه با بهترین قیمت در اصفهان از طریق این شرکت امکان پذیر است.

مرکز خرید دستگاه ساکشن دو شیشه با بهترین قیمت در اصفهان

عرضه مستقیم ساکشن دو شیشه با کیفیت

عرضه مستقیم ساکشن دو شیشه با کیفیتانواع دستگاه ساکشن از ضروری ترین وسایل و تجهیزات در هر بیمارستان و یا کلینیک های پزشکی و حتی آمبولانس ها است.

این دستگاه همانند جارو برقی عمل می کند و با توجه به کاربردش در اندازه ها و حجم های متفاوتی می باشد و با قدرت مکش متفاوت برای هر نقطه از بدن بیمار قابل تنظیم است. دستگاه ساکشن در دو نوع تک شیشه ای و دو شیشه در بیمارستان ها و کلینیک ها با عملکردهای خاص خود وجود دارند.

دستگاه ساکشن تک شیشه ای برای بافت های نرم و مخاطی کاربرد دارند مانند ریه و گوش. در این نوع بافت ها اگر از قدرت بالای مکش استفاده شود بافت های سالم آسیب می بینند.

اما ساکشن دو شیشه برای قسمت های از بدن بیمار کاربرد دارد که دارای عفونت و یا ترشحات و خونابه زیادی هستند مانند شکم.

در نقاطی که ترشحات و به طور خاص عفونت زیاد است این امکان است که قدرت وکیوم و زمان آن توسط دستگاه ساکشن دو شیشه تنظیم شود که تا در مدت زمان کمتر محل مورد نظر تخلیه شود.

دستگاه ساکشن دو شیشه باکیفیت، دارای فیلتر می باشد تا ترشحات حاصل وارد دیگر قسمت های دستگاه نشود. همچنین شیشه های دستگاه قابلیت شست و شو و استریل شدن را دارند.

علاوه بر این ها، شیشه های دستگاه باید نشکن باشند تا در حرارت بالا و یا ترکیب شدن با مواد شیمیایی نشکنند.

نوع پدالی این دستگاه بدون نیاز به برق برای آمبولانس و همچنین مکان های صحرایی کاربرد دارد.

اما برای خرید دستگاه ساکش دو شیشه باکیفیت نیازی نیست تا به بازار و مرکز خرید آن در تهران مراجعه نمود! بلکه می توانید به راحتی و از طریق این وبسایت علاوه بر مشاوره رایگان خریدی باکیفیت و با عرضه مستقیم و ارزان ( به دلیل حذف واسطه ها) داشته باشید.

انواع دستگاه ساکشن پزشکی دست دوم

همان طوز که می دانید، دستگاه ساکشن از الزامی ترین وسایل اتاق عمل است که هم برای حراجی و هم برای بیهوشی کاربرد دارد. همچنین نوع ضعیف تر آن کاربرد خانگی دارد.

مصارف خانگی دستگاه ساکشن بیشتر برای خشک نگهداشتن محل خونریزی کاربرد دارد.

اما به طور کلی هر جا که حجم مایعات خارج شده از بدن بیمار زیاد باشد از دستگاه ساکشن برای جمع اوری آن استفاده می شود. علاوه بر آن می توان با این دستگاه حجامت نیز انجام می شود.

دستگاه ساکشن بر اساس میزان خلائی که ایجاد می کند انواع مختلفی دارد:

  • دستگاه با خلأ بالا. برای مصارف و استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • دستگاه با خلأ متوسط. برای استفاده در مطب ها و کلینیک ها.
  • دستگاه با خلأ پایین. برای مصارف خانگی.

همچنین این دستگاه ها می تواند مرکزی و ثابت باشند که پمپ خلأ مرکزی دارند که ممکن است مخرن آن یک یا چند بار مصرف باشد و نوع دیگر آن متحرک است و قابلیت جابه جایی داشته باشد.

هنگام خرید دستگاه ساکشن باید دقت کرد که کیفیت موتور و ظرفیت مکش آن متناسب با کاربرد مورد نظر باشد.

اگر شما فروشنده دستگاه ساکشن هستید و برای تهیه و تامین فروشگاه تجهیزات پزشکی خود قصد دارید انواع این دستگاه را خریداری نمایید می توانید به فروشگاه آنلاین این وب سایت مراجعه کنید که مرکز ساکشن خانگی و پزشکی است.

علاوه بر انواع دستگاه ساکشن نو و صفر می توانید دستگاه های دست دوم را به قیمت ارزان تر تهیه کنید.

لیست قیمت ساکشن برقی دو شیشه در بازار

لیست قیمت ساکشن برقی دو شیشه در بازاردر هنگام خرید دستگاه ساکشن برقی دو شیشه باید توجه کرد که علاوه بر کیفیت موتور و جنس بدنه و لوله های رابط نیز متناسب باشد و همچنین قابلیت استریل کردن بدنه و لوله های رابط وجود داشته باشد.

حجم مخزن ذخیره و میزان صدا و لزش دستگاه، ظرفیت و توان خروجی و گارانتی و خدمات پس از فروش از عوامل مهم دیگری است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. این عواملی که گفته شد بر قیمت این محصول در بازار اثر گذار است.

این شرکت با دانش فنی و پیشرفته مهندسی پزشکی و بهترین خدمات مشاوره، همچنین با ارائه لیست قیمت انواع دستگاه ساکشن در بازار، انتخاب و خرید انواع دستگاه ساکشن بیمارستانی و خانگی را در سراسر کشور امکان پذیر کرده است.

خرید دستگاه ساکشن دو شیشه ایرانی

ساکشن اتاق عمل

در هنگام خرید ساکشن دو شیشه علاوه بر جنس و کیفیت دستگاه باید توجه داشت که تولید ساکشن بیمارستانی و خانگی، ساخت چه کشوری است! اغلب دستگاه های ساکشن وارداتی از چین وارد می شود، دستگاه های ساکشن وارداتی نسبت به نوع ایرانی آن قیمت بیشتری دارند و باید هزینه بسیار زیادی را برای خرید پرداخت کرد.

ولی برخی از آنها خدمات پس از فروش و گارانتی عملا ندارند و اگر دستگاه به ایرادی داشت و قطعه ای از آن خراب شد باید هزینه گزافی را صرف تعمیرو نگهداری ان پرداخت کرد.

اما دستگاه ساکشن ایرانی و تولید داخل را می توان با هزینه کمتری تهیه کرد و حتی نسبت به نوع خارجی آن کیفیت بهتری نیز دارد و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند.

به عنوان نمونه قیمت ساکشن یوول چین (به دلیل گران شدن دلار)  به نسبت ساکشن های ایرانی بسیار بالاتر است ولی از لحاظ کیفیت در یک حد و اندازه هستند.

اگر به دنبال دستگاه ساکشن ارزان و باکیفیت و کارآرایی بالا هستید گزینه مناسب دستگاه ساکشن ساخت ایران است.

کاربرد دستگاه ساکشن دو شیشه در پزشکی

کاربرد دستگاه ساکشن دو شیشه در پزشکی

دستگاه ساکشن دو شیشه در دندانپزشکی، مراکز درمانی و درمانگاه ها و بیمارستان ها و حتی در کلینیک پوست و زیبایی کاربرد دارد.

کاربرد دستگاه ساکشن دو شیشه یا دو مخزن، برای جذب مایعاتی چون خونابه و ترشحات و عفونت زیاد است.

اما نوع دیگر این دستگاه که در کلینیک های پوست و زیبایی استفاده می شود، تخلیه چربی های اضافی به روشی ایمن از طریق این دستگاه انجام می شود که سیستم و دستگاه آن توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است.

دستگاه لیپوماتیک دست دوم نیز در مراکز خرید دستگاه ساکشن موجود است.

دستگاه ساکشن بیمارستان مدل پرتابل با قیمت مناسب

دستگاه ساکشن بیمارستان مدل پرتابل با قیمت مناسبدستگاه ساکشن مدل پرتابل به دستگاه ساکشنی می گویند که قابلیت جابه جایی دارد و متحرک هستند یعنی چهار چراغ در زیر دستگاه قرار دارند که به راحتی دستگاه جابه جا می شود.

این نوع دستگاه ساکشن بیشتر در مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلینیک ها کاربرد دارند و دستگاه ساکشن خانگی نیز از این مدل هستند.

تجهیزات جانبی بر روی قیمت اثرگذار هستند به عنوان نمونه دستگاه مجهز به صفحه نمایش یا مجهز به پدال گران تر هستند.

فروش ساکشن دو شیشه از طریق این وب سایت و فروشگاه آنلاین  با کیفیت بالا و قیمت مناسب امکان پذیر است.
آشنایی با نحوه کارکرد دستگاه ساکشن رومیزی :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *