دستگاه ساکشن آمبولانسی فروش خوبی در بین دستگاه های مشابه دارد. این دستگاه ها بسیار سبک بوده و می توان به راحتی آن ها را حمل نمود.
ساکشن پرتابل آمبولانسی، قابل شارژ بوده و با هر بار شارژ می توان چیزی در حدود نیم ساعت از آن استفاده نمود. این دستگاه ها دارای مخزن های مختلفی هستند و عملیات مکش را طی 15 تا 30 دقیقه انجام می دهند. در هنگام خرید ساکشن آمبولانسی سعی کنید از محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید  تا در بروز مشکلات احتمالی بتوانید با هزینه اندکی آن را تعمیر نمایید.

فروش دستگاه ساکشن آمبولانسی به صورت عمده

بازار فروش انواع دستگاه ساکشن آمبولانس در تهران

بازار فروش انواع دستگاه ساکشن آمبولانس در تهراناین محصولات با نام های مختلفی در بازار یافت شده و انواع مختلفی دارند از جمله نام های دیگر این دستگاه: دستگاه ساکشن خانگی، دستگاه ساکشن رومیزی، ساکشن پرتابل و … می باشد.
قدرت و ظرفیت مکش در بین این دستگاه ها تفاوت زیادی دارد. دستگاه های آمبولانسی بی صدا بوده و بخاطر قابل حمل بودن آن ها کاربردهای زیادی دارند که ما به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

کاربردهای اصلی و مهم دستگاه های ساکشن چیست؟

  • تمیز نگه داشتن محل زخم جهت مشخص شدن محل خون ریزی
  • خالی کردن آبسه
  • تخلیه مایع مغزی نخاعی
  • مکیدن بافت های صدمه دیده
  • برداشتن محلول های شستشو از روی زخم ها

وظیفه اصلی این نوع دستگاه ها مکیدن مایعات و هوا توسط پمپ مخصوص درون آن است. مراکز درمانی و بیمارستان ها بیشترین استفاده از این دستگاه ها را داشته و بخاطر اینکه آلودگی زیادی با خود به همراه دارند باید مرتبا ضد عفونی و تمیز شوند. برخی از این دستگاه ها برای جراحی و برخی دیگر برای جراحی استفاده می شوند که در هر اتاق عملی از هر دو نوع آن باید وجود داشته باشد.
ساکشن ها تکنولوژی های پیچیده ای دارند و کارایی آن ها در موارد مختلف متفاوت است. قیمت ساکشن شارژی بخاطر کوچک و قابل حمل بودن آن نسبت به انواع دستگاه ساکشن پایین تر بوده و شما به راحتی می توانید یک یا چند نمونه از آن ها را فروشگاهمان خریداری نمایید.
واردات دستگاه لیپوماتیک، عرضه ساکشن آمبولانسی، دستگاه ساکشن جراحی، و انواع مختلف این دستگاه توسط فروشگاه ما به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد.

بهترین دستگاه ساکشن آمبولانس در کشور

بسیاری از دستگاه هایی که در فروشگاه دستگاه ساکشن به فروش می رسد با استفاده از بهترین مواد اولیه و استانداردهای روز دنیا تولید شده اند. که شما در صورت کرایه نمودن این دستگاه ها باید آن را بطور کامل ضد عفونی و سپس استفاده نمایید.
این دستگاه ها در دو نوع ثابت و متحرک در کشور وجود دارد که نوع ثابت آن را می توان بر روی دیوار یا سقف نصب نمود و نوع متحرک این محصولات برای استفاده های خانگی، اورژانسی و … کاربرد دارد.
معمولا لوله های مورد استفاده این محصولات را از نوع ضد جرقه می سازند. شما قبل از استفاده از این دستگاه ها، و قبل از شروع عمل جراحی باید از کارکرد آن اطمینان حاصل نمایید. ضد عفونی کردن این دستگاه ها قبل از استفاده ضروری است. پس از استفاده نیز باید لوله ها و ظرف شیشه ای دستگاه توسط پرستاران، تمیز و ضد عفونی شود تا برای استفاده های بعدی آماده باشد.

امکانات و قابلیت های دستگاه ساکشن آمبولانسی

امکانات و قابلیت های دستگاه ساکشن آمبولانسیمعمولا سر ساکشن هایی که برای این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، یکبار مصرف بوده و انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها برای تخلیه جراحی استفاده می شوند و برخی دیگر برای جمع آوری مایعات. نوعی دیگر از سرساکشن ها هستند که برای مکش مایعات دهانی، شکمی، سینه و … مورد استفاده قرار می گیرند که نوع و سایز آن ها برای کودکان و بزرگسالان متفاوت می باشد.
در هنگام خرید این نوع دستگاه ها باید به مواردی توجه کنید که بسیار ضروری هستند. از جمله: دستگاه انتخاب شده باید بی صدا باشد و لرزش زیادی نیز نداشته باشد، دقت به مقدار ظرفیت و توان خروجی، موتور استفاده شده در آن کیفیت خوبی داشته باشد، دارا بودن تاییدیه و استانداردهای جهانی، هزینه تعمیر و نگهداری پایینی داشته باشد، لوله های استفاده شده برای مکش، ضد جرقه و دارای کیفیت لازم باشند، مصرف برق آن پایین باشد، عملیات مکش را بدون توقف انجام دهد، قابلیت تخلیه مستقیم داشته باشد، دارای قیمت مناسبی نسبت به نوع کارکرد دستگاه باشد.

لیست قیمت عمده دستگاه ساکشن آمبولانسی در بازار

قیمت دستگاه ساکشن در بازار وابسته به موارد زیادی از جمله: کشور سازنده دستگاه، نوع موتور استفاده شده در آن، حجم و ظرفیت مکش، نوع و میزان ماندگاری باتری و موارد دیگر است.
شرکت های سازنده این نوع دستگاه ها: ایران، چین، آلمان می باشد و برای مصارف دندانپزشکی، بیمارستانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. از موارد استفاده دیگر ساکشن ها می توان به جهت:  حجامت، ساکشن گوش، ساکشن خلط ریه و موارد دیگر اشاره نمود.
قیمت این دستگاه ها در بازار فعلی نوسانات زیادی دارد که شما می توانید برای دریافت لیست قیمت و موجودی دستگاه ها با ما ارتباط برقرار نمایید. 

مزایای خرید اینترنتی دستگاه ساکشن آمبولانس

مزایای خرید اینترنتی دستگاه ساکشن آمبولانسبرخی از این دستگاه ها که برای دندانپزشکی استفاده می شود برای مواردی مثل خروج مایع بی حسی از دهان بیمار، پاک کردن مواد استفاده شده برای کشیدن دندان، جمع کردن خون اطراف دندان و … می توان از ساکشن های مخصوص دندان پزشکی بهره برد.
بعضی از ساکشن های موجود در فروشگاه ها دستی هستند. این محصولات طرفداران زیادی داشته، بسیار سبک و قابل حمل هستند.
کار اصلی ساکشن های دستی، مکش ترشحات و مایعات از بدن بیمار است که این کار توسط اهرم خلأ انجام می شود همچنین دارای مخزن کوچکی برای جمع شدن مایعات و ترشحات در آن قرار داده شده است.
این دستگاه ها بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می گیرد و حتما قبل از استفاده باید نحوه استفاده و توضیحات مورد نیاز را فرا گرفته باشید. برای تهیه این نوع دستگاه. می توانید از طریق اینترنت اقدام نمایید.

انواع دستگاه های ساکشن درجه یک در بازار

انواع دستگاه های ساکشن درجه یک در بازاردستگاه های ساکشن درجه یک برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب هستند. اغلب این دستگاه ها برقی بوده و شما باید قبل از استفاده از این محصولات مواردی را رعایت کنید. پس از پر شدن مخزن ساکشن، فوری آن را تخلیه نمایید زیرا این امکان وجود دارد که ترشحات به داخل دستگاه نفوذ پیدا کنند.
لوله های کاتتر برای گروه های سنی مختلف، متفاوت است و شما باید برای نوزادان و بزرگسالان از سایز مختلف آن استفاده نمایید. موارد بهداشتی را در هر مرحله در اولویت قرار دهید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *