دستگاه ساکشن دندانپزشکی یکی از پرکاربرد ترین ابزار های پزشکی می باشد زیرا به کمک آن انواع مایعات خونی و یا دیگر مایعات که با دست و ابزار دستی نتوان بیرون آورد با این دستگاه می تواند بیرون آورد این دستگاه ساکشن با مکش فشار منفی کار کرده و با توجه به جنس و کیفیت آن قدرت مکش آن ها ممکن است باهمدیگر متفاوت باشد دوستان عزیز برای تامین این نیاز در کشور ما فروشگاه های مرکز وجود دارد که درآنجا انواع ساکشن پزشکی استاندارد را هم به صورت عمده و تکی و با قیمت های مختلف به فروش می رسانند .

دستگاه ساکشن دندانپزشکی وسیله ای بسیار مهم و پرکاربرد در دندانپزشکی ها به شمار می آید که جهت خارج کردن ترشحات از دهان بیمار مورد استفاده قرار می‌ گیرد و وجود آن در این اماکن از ضرورت بالایی برخوردار است. قیمت دستگاه ساکشن دندانپزشکی بر اساس مدل آن مشخص می‌ شود که ارزان ترین نرخ روز را برای آنها می توانید در این مجموعه شاهد باشید؛ زیرا فروش آنها به صورت مستقیم انجام می گیرد.

قیمت دستگاه ساکشن دندانپزشکی در بازارهای داخلی

اطلاعاتی درباره دستگاه ساکشن دندانپزشکی

اطلاعاتی درباره دستگاه ساکشن دندانپزشکی همانطور که می دانید بیشتر دستگاه های موجود یکسری ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارند که باعث شده است آن ها باهم دیگر تفاوت داشته و به قسمت های مختلفی تقسیم شوند حال دستگاه ساکشن پزشکی یکی از آن ها است که این دستگاه با توجه به اینکه از نظر خلا نسبی متفاوت می باشند به قسمت های مختلفی تقسیم می شوند حال میخواهیم به صورت ویژه به این تقسیم بندی ها اشاره کرده و مورد بحث و بررسی قرار بدهیم در صورت تمایل زیاد می توانید همین پیوست را تا آخر مطالعه بفرمایید.

اگر بخواهیم در بازه ی خلا نسبی این ساکشن های پزشکی صحبت کنیم باید بگوییم که با ایجاد خلا باعث ایجاد فشار منفی در آن می شود و در تقسیم بندی این خلا ها می توانیم بگوییم که بعضی از آن ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند میزان اندازه خلا های آن از متوسط به پایین می باشد ببعضی از آن ها متوسط و گروهی دیگر از متوسط به بالا می باشند به طوری که هرچقدر میزان این خلا ها زیاد تر باشند فشار منفی آن زیاد شده و با سرعت بیشتر و با حجم بیشتر مایعات خونی و یا هر نوع مایعات دیگری را به بیرون می کشد همین امر باعث شده است تولید ساکشن در مدل های مختلف ومتنوع افزایش یابد.

از مهمترین ویژگی هایی که ساکشن دندانپزشکی دارد، این است که دارای قدرت مکش می باشد و عمل خارج کردن مایعات را با مکش انجام می دهد؛ این وسیله مدل های مختلفی دارد و انرژی مورد نیاز برای کار کردن را از برق تأمین می کند و برای آنکه از آن استفاده شود نوعی سرساکشن به مکان مورد نظر متصل می گردد و انتهای آن در داخل دهان بیمار قرار می گیرد.

این وسیله معمولاً متناسب با نیاز کار دندانپزشکان ساخته شده است و توان کاری و ساختار آن به صورتی است که قادر می باشد ترشحاتی که از دندان خارج می گردد و نسبتاً کم است را از آنجا خارج کند؛ از این رو به آن ساکشن دندانپزشکی گفته می شود و فقط مخصوص کار دندانپزشکان است.

امروزه این وسیله خود انواع مختلفی دارد که از نظر ویژگی های ساختاری و شکل ظاهری و حتی نحوه کار کردن ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند؛ اما همه آنها به منظور گفته شده مورد استفاده قرار می گیرند.

نقش دستگاه ساکشن در جراحی دندانپزشکی چیست؟

نقش دستگاه ساکشن در جراحی دندانپزشکی چیست؟ بعد از مطالعه یپوست بالا شاید سوالی در ذهن شما خطور کند و آن اینکه چه ساکشن هایی استاندارد شمرده می شود و یا ساکشن هایزشکی چه قابلیت هایی باید داشته باشند تا استاندارد بوده و بتوان از آن در عمل های مهم که با جان انسان سرکاردارد استفاده کرد برای درک بیشتر و روشن تر شدن این موضوع به بقیه مطلب همین پیوست مراجعه نموده و مطالعه بفرمایید تا اگر قصد به خرید داشتید بتوانبد بهترین آن را انتخاب نموده و خرید نمایید.

دستگاه ساکشن مرکزی باید از ابزار استانداردی ساخته شده باشد به طوری که در هنگام کار کردن با آن هیچگونه خطایی از خودبروز ندهد و فشار منفی آن ها بیشتر و یا کمتر از حالت استاندارد نبوده باشد وشرکت های سازنده تمام مقررات ایمنی را که لازم بوده و یا از سوی سازمان مربوطه اعلام شده است را به نحو احسن رعایت کرده باشند تا در نهایت به یک ساکشن کاملا استاندارد ومطمئن شناخته شود .

البته باید مواردهای دیگری را نیز رعایت نمایند اما ما در اینجا له خاطر تنگی زمان نمی توانیم به همه ی آن ها بپردازیم امیدواریم که همین مطالب اندک و البته کلی بتواند سوال های ایجاد شده در ذهن شمارا جواب بدهد.

امروزه بسیاری از دندان هایی که ترمیم و یا کشیده می شوند، نیاز به جراحی دارند که به خاطر عملی که به تشخیص دندانپزشک انجام می گیرد، ممکن است لثه فرد آسیب ببیند و در نتیجه خونریزی کند؛ از طرفی وقتی دهان بیمار برای ترمیم کردن یا کشیدن دندان باز می ماند، به طور خود به خود ترشح بزاق می کند.

برای آن که فضای دید کافی در دهان فرد به وجود بیاید و لازم نباشد که مدام آب دهانش را خالی کند، امروزه وسیله ای مخصوص ساخته شده است که سر آن در داخل دهان قرار گرفته و به طور خود به خود و اتوماتیک مایعات را از دهان خارج می‌ کند که به این وسیله ساکشن دندانپزشکی گفته می شود.

پس به طور مختصر و مفید باید بدانید که ساکشن دندانپزشکی عمل خارج کردن ترشحات از دهان را در حین کار دندانپزشک انجام می دهد که ساختار آن به گونه ای است که عمل مکش را انجام می دهد.

مشخصات فنی ساکشن جراحی دندانپزشکی

مشخصات فنی ساکشن جراحی دندانپزشکی دندان پزشکان برای انجام کار خود، که همان دهان و دندان بیمار است، نیاز به وسیله ای دارند تا بزاق و خونابه ها را جمع کند تا هم بیمار احساس ناخوشایندی از تجمع بزاق در دهان خود و بیرون ریختن آن نداشته باشد و هم دندانپزشک با دید بهتری بتواند کار خود را انجام دهد. از این رو استفاده از ساکشن به وسیله ای متداول در همه ی مطب های دندانپزشکی تبدیل شده است. اما برای استفاده از آن، نیاز به وسیله ای است به دستگاه فلزی و سخت ساکشن متصل شده که هم بتواند کارهای گفته شده را انجام دهد و هم اینکه به دهان و لثه ی بیمار آسیبی وارد نکند.

استفاده از انواع دستگاه ساکشن مرکزی به همین منظور است. سرساکشن وسیله ای از جنس پلاستیک نرم است که به دهان بیمار آسیبی وارد نمیکند و در عین حال بسیار کارآمد هست. جنس آن طوری است که هیچ گونه حساسیتی نیز برای بیمار ایجاد نمی‌کند.همچنین درون این سر ساکشن ها میله ای انعطاف پذیر قرار داده شده است تا دندان پزشک بتواند آن را به هر شکلی که میخواهد در بیاورد و در دهان بیمار بگذارد تا بیمار احساس ناراحتی نکند.

حتی این ساکشن ها به رنگ های متنوعی نیز تولید شده اند. دندانپزشکان، به ویژه دندانپزشکان مخصوص اطفال میتوانند از تنوع رنگی موجود در این محصول استفاده کنند و از کودک بخواهند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند و این گونه، کودک با دندانپزشک همکاری بیشتری خواهد داشت.

دندان پزشکان محترم برای رعایت شرایط استریل و احترام به حقوق بیماران، برای هر بیمار از سر ساکشن جداگانه ای استفاده میکنند. از این رو همواره در مطب خود تعداد زیادی از این سر ساکشن ها دارند تا در موقع نیاز دچار کمبود نشوند.

دندانپزشکان عزیز، علاوه بر دقت به موجودی سر ساکشنن های خود، به کیفیت این محصول نیز دقت میکنند و تلاش میکنند که محصولی که از بهترین کیفیت برخوردار است را انتخاب کنند. بنابراین همیشه به دنبال سر ساکشن اصل هستند که ویژگی های خاص خود را دارد. از جمله اینکه جنس پلاستیک آن مرغوب بوده و حساسیت ایجاد نکند. همچنین میله ی داخل سرساکشن خیلی سفت یا شل نباشد تا باعث آسیب به بیمار و تداخل در کار خود نشود.

همچنین بسته بندی سر شاکشن ها نیز بسیار حائز اهمیت است. زیرا بهترین دستگاه ساکشن مرکزی باید عاری از هر گونه آلودگی باشد. چون در دهان بیمار قرار گرفته و در صورت آلودگی میتواند موجب مریض شدن وی شود. بهتر است هر ساکشن به طور جداگانه بسته بندی ای داشته باشد تا هنگام برداشتن یکی از آن ها توسط دندانپزشک، از آلوده شدن بقیه جلوگیری شود.

از جمله مشخصات ظاهری ساکشن هایی که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، این است که دارای یک قسمت بدنه هستند که قسمت اصلی دستگاه را تشکیل می دهد؛ این وسیله قابلیت وصل شدن به برق را دارد و با کمک امکاناتی که بر روی آن قرار دارد، امکان تنظیم شدن را پیدا می کند.

قسمت بدنه معمولاً در فاصله ای نسبتاً دور از محل کار دندانپزشک قرار می گیرد؛ از طرف دیگر این وسیله دارای یک قسمت است که لوله مانند بوده و به سمت صندلی دندانپزشکی هدایت می گردد.

در نهایت قسمت شلنگ مانند این وسیله که به نوعی سرساکشن متصل می گردد و مکان سرساکشن بهداشتی در دهان بیمار است و وقتی روشن می شود، شروع به مکش می‌ کند و قادر است که ترشحات تولیدی در داخل دهان را به سمت شلنگ هدایت کند. وسیله دارای یک خروجی می باشد که از طریق آن موادی که مکیده شده اند، راه خروج پیدا می کنند.

عرضه دستگاه ساکشن دندانپزشکی

عرضه دستگاه ساکشن دندانپزشکی امروزه با افزایش افراد سود جو وتقلبی بودن کالا ها بیشترمردم با پخش مستقیم و بی واسطه موافق هستند زیرا پخش و به دنبال آن فروش دستگاه ساکشن مرکزی به صورت مستقیم و بی واسطه مزیت های زیادی از جمله مناسب بودن قیمت آن ،اصل بودن محصول انتخاب شده، جلوگیری از هذینه های بیهوده و بی مورد و غیره دارد به همین خاطر توزیع کنندگان در تلاش هستند ساکشن های پرشکی استاندارد ها به صورت مستقیم و بی واسطه پخش نموده تا بتوانند نیاز های مردم مختلف را به خصوص نیاز های بیمارستانی را بر طرف نمایند .

عرضه دستگاه ساکشن دندانپزشکی به عنوان وسیله های مهم از طریق بسیاری از مراکز مربوطه انجام می گیرد و مدل‌ های گوناگونی از این وسیله که از نوع خارجی یا ایرانی هستند، به فروش می رسند و تنوع وسایل بالا می باشد که خریداران در مراکز دندانپزشکی مختلف می‌ توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آنها کنند.

در حال حاضر عرضه و توزیع این وسایل به طور کلی انجام می گیرد و از طریق نمایندگی هایی که در سراسر کشور فعالیت دارند، فروش آنها به طور یکنواخت در سراسر کشور انجام می گیرد.

عوامل موثر بر قیمت گذاری ساکشن فشار قوی

عوامل موثر بر قیمت گذاری ساکشن فشار قوی همانگونه که اطلاع دارید و زودتر هم به این قضیه اشاره شد، وسایل ساکشن دارای مدل های مختلفی هستند، این وسایل از نظر برند و تولید کننده و در نتیجه از نظر ساختار و میزان کیفیت تفاوت دارند و قیمت‌ گذاری آنها بر اساس معیار های مختلفی مانند اندازه، قدرت کاری و میزان مرغوبیت انجام می پذیرد.

معمولاً کیفیت کالا تعیین کننده قیمت نهایی آن ها است و در یک لیست قیمت از ساکشن، مدل های مختلف دارای نرخ های متفاوت هستند که نرخ آنها با توجه به هزینه پرداخت شده برای ساخت آن ها و نیز از نظر کیفیت کالا تعیین می گردد.

پارامترهای تعیین کننده قیمت انواع ساکشن دندانپزشکی

پارامترهای تعیین کننده قیمت انواع ساکشن دندانپزشکی از مهمترین پارامترهای تعیین کننده قیمت انواع ساکشن دندانپزشکی در وهله اول می توان به هزینه ساخت این وسیله اشاره کرد، از طرفی برخی از این وسایل وارداتی می باشند و هزینه های مربوط به حمل و نقل و واردات نیز به صورت ارزش افزوده بر روی آنها محاسبه می گردد.

هزینه های مربوط به انبارداری و حمل و نقل آنها در داخل کشور نیز از جمله مواردی است که بر روی قیمت نهایی انواع ساکشن دندانپزشکی تاثیر دارد؛ ولی با وجود موارد گفته شده هر کدام از این وسایل دارای نرخ های مشخصی هستند.

لیست آخرین قیمت ساکشن دندانپزشکی در سال گذشته

لیست آخرین قیمت ساکشن دندانپزشکی در سال گذشته هر فروشنده ای که در زمینه فروش ساکشن دندانپزشکی فعالیت دارد، موظف است که یک لیست قیمت از مدل های مختلف این وسیله در اختیار مشتریان قرار بدهد تا علاوه بر آن باید بتواند از قیمت روز این وسایل هم اطلاع پیدا کند.

لیست قیمت ساکشن های دندانپزشکی باید جدید و به روز باشد و تمامی کالاهای فروشی را باید در بر بگیرد که امروزه جهت اطلاع رسانی ویژگی ساکشن های دندانپزشکی و در نتیجه قیمت فروش این وسایل، لیست قیمت به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قیمت دستگاه ساکشن دندانپزشکی در فروشگاه های معتبر

قیمت دستگاه ساکشن دندانپزشکی در فروشگاه های معتبر واقعی ترین و منصفانه ترین قیمت برای انواع دستگاه ساکشن دندانپزشکی در مراکز معتبر قابل مشاهده می باشد که فروش وسایل به طور مستقیم انجام می پذیرد و دارای نرخ های بسیار بهتری نسبت به سایر بازارها می باشند.

این مجموعه نیز به عنوان یکی از واحد های فروش اصلی و معتبر، بهترین قیمت های روز را برای کالاهای خود در نظر می گیرد که از نظر اقتصادی به صرفه و ارزان تر از اماکن دیگر است. شما نیز برای اطلاع از قیمت دقیق این وسایل و یا ثبت سفارش های خود می توانید از راه های ارتباطی ما که در این سایت موجود هستند، با کادر فروش ارتباط برقرار کنید.

فیلم دستگاه رامیتوانیدمشاهده کنید:

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *