دستگاه ساکشن یکی از وسایل ضروری و مختص اتاق عمل بوده که اکثرا در اتاق عمل از کاربردهای زیادی در نوع خود برخوردار می باشند.

نحوه سفارش دستگاه ساکشن اتاق عمل، از طریق نمایندگی های معتبر در سراسر کشور با روش مستقیم و نیز بدون واسطه صورت می گیرد که سفارش به این طریق ارزانتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

 

علت استفاده از دستگاه ساکشن در اتاق عمل

علت استفاده از دستگاه ساکشن در اتاق عمل

 این دستگاه کاربردهای فراوانی در علم پزشکی، دندانپزشکی، پوست و زیبایی و غیره دارد که در باز کردن و پاک کردن راه تنفس بیمار از مخاط و هر نوع مایع و ماده اضافی بسیار تاثیر گذار بوده و همچنین در زدودن محلول شستشو از روی جراحت و نیز زدودن توده‌های توموری نرم و مکش خون در هنگام عمل جراحی برای بهتر کردن دید جراح بسیار حائز اهمیت و ضروری می باشد که کمک شایانی به عمل مورد نظر می کند.

همچنین این نوع دستگاه مکنده یا ساکشن یکی از ابزار ضروری و بسیار مهم در اتاق عمل محسوب می‌شود که دارای انواع گوناگون و نیز بر اساس نوع و میزان خلاء به سه دسته تقسیم می‌شوند که دسته اول: دستگاه‌ های ساکشنی که خلاء بالا ایجاد می‌کنند و نیز مناسب بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی‌ هستند.

دسته دوم: دستگا‌ه‌ های ساکشنی که خلاء متوسط ایجاد می‌کنند که این نوع دستگا‌ها برای انجام عمل ‌های سرپایی و مطب‌ها مناسب هستند.

دسته سوم: دستگاه‌ های ساکشنی که خلاء پائینی ایجاد می‌کنند که این نوع دستگاه مناسب بیمارانی است که در خانه نیز به دستگاه مکنده نیاز دارند.

دستگاه مکنده از اجزای مختلفی تشکیل شده که عبارتنداز: موتور، مخزن جمع آوری مواد حاصل از مکش، مانومتر، فیلترهای باکتری، مخزن و لوله‌های هواکش یا آسپیراتور تشکیل شده است. لوله‌های هواکش یا آسپیراتور از ورود مایعات و سایر اضافی به پمپ جلوگیری می‌کند.

شایان ذکر است دستگاه ساکشن در اتاق عمل، به صورت کلی و جزئی و نیز در جعبه های مشخص، و دارای تاییدیه وزارت بهداشت و همچنین دارای استانداردهای خاص روز دنیا با بهترین و مرغوب ترین کیفیت و نیز نازلترین قیمت به مشتریان در شهرستان های گوناگون عرضه می شوند که در انواع گوناگون و انواع برندهای مختلف از ارزش و اهمیت زیادی در نوع خود برخوردار می باشند.

نرخ نهایی دستگاه ساکشن اتاق عمل

 

ساکشن اتاق عمل

نرخ دستگاه ساکشن اتاق عمل با توجه به مدل، نوع برند و شرکت سازنده، نوع کیفیت دستگاه، قطعات و مواد اولیه طبیعی در ساختار تولید این نوع دستگاه، نوع عملکرد و کارایی آن، نحوه بسته بندی، نحوه تولید و توزیع دستگاه، پایین بودن قیمت ارز در کشور، نحوه عرضه و تقاضا، اندازه، حجم و وزن دستگاه و دیگر موارد می توانند باشند که بسیار نقش آفرین در قیمت دستگاه می باشد.

1 دیدگاه

  • با سلام. مطالبی که در سایت در مورد دستگاه ساکشن بیان کردید بسیار عالی و سودمند بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *